ویانا جونویانا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

وی وی

چهار ماهگیت مبارک

1392/9/27 8:10
نویسنده : مامانی
396 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامانی چهار ماهگیت مبارک باشه اینقدر خوردنی و با مزه شدی که آدم دوست داره بخورتت دیگه یه جا بند نمیشی و پشت سر هم غلت میزنی تو غلت زدن برا خودت حرفه ای شدی دیگه منم یه پتو پهن کردم وسط پذیرایی که وقتی غلت میخوری نیفتی رو فرش قربونت برم اینم بگم جیغ زدنو هم یاد گرفتی

دیروز بردیمت بهداشت اول قد و وزنتو گرفتیم قدت شده بود 69 سانت و وزنت هم هفت کیلو و ششصد گرم شده بود که خدارو شکر خوب بود خانمه میگفت ماشالا دخمل قدبلندی دارید فدات بشم من بعدشم نوبت واکسنت شد که من استرس داشتم اذیت بشی هرچند دفعه قبل اذیت نکردی ولی خب چه کنم باز استرس داشتم بابات بغلت کرد و واکسنتو زدی منتظر گریت بودم که اصلا گریه نکردی و منو بابایی خندمون گرفته بود  بعد اوردیمت خونه که خداروشکر نه تب کردی و نه گریه شبش هم رفتیم مهمونی کلا دخمل خوبی بودی قربون دخمل قویه مامان بشم

اینم چندتا عکس ناز از دخمل مامان

 

 

وقتی ویانا خانم با لب تاب کار میکند

 

 

وقتی خوابیدی پتو رو از رو خودت میزنی کنار و کاملا میچرخی تا افقی بشی و من یه پتوی دیگه انداختم روت هرشب چندبار پتو میکشم روت قربونت خوابت بشم

 

اینم عکسای یروز که واکسن زده بودی و اینطور ناز خوابیده بودی

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان مهدی کوچولو
27 آذر 92 14:33
ویانای خوشگلم 4ماهگیت مبارک مامانی خوشحال میشم به وبلاگ پسر من هم سری بزنید مرسی عزیزم حتما میام
مامان هیما
27 آذر 92 15:46
4 ماهگیت مبارک دخمل نانازی مرسی خاله جون
مهین
29 آذر 92 3:18
4 ماهگیت مبارک عزیزم.
مهین
29 آذر 92 3:19
عزیزم لینکت کردم.
مامانی هیما
30 آذر 92 9:30
قربونت بشم اینقدر با دقت همه چیز رو نگاه میکنی خوشگل خانوم
مامانی هیما
30 آذر 92 9:32
اولین شب یلدات مبارک ممنون خاله جون
مامانی درسا
30 آذر 92 11:26
هزار ماشاالله عزیزم خیلی ناز شدی هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4 مرسی عزیزمممممممم
مامان مهدی کوچولو
1 دی 92 16:11
ویانا جون اولین یلدات مبارک مرسی خاله جونم
شیما
4 دی 92 13:38
هزار ماشالا به دختر نازت. به ما هم سر بزنین مرسی عزیزم حتما میام
مرم
8 دی 92 0:49
ماشالله ماشالله عاشق لبای خوشگلشم خیلی لباش نازه اووووووخ چجوری هم قلوه میکنه دل ادم اب میشه دخمل ما یه پا مردی برا خودشمنظورم قوی بود هاااااااااااا خودم هم عاشق لباشم به باباش میگم لباش برا منه
مامانی هیما
14 دی 92 16:29
خوبی مامانی ؟ویانا جون خوبه ؟دلمون براتون تنگ شده مرسی عزیزم چند روز نبودیم رفته بودیم ولایت
مامان آیاتای
24 دی 92 11:53
بمیرم چه ناز هم خوابیدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وی وی می باشد