ویانا جونویانا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

وی وی

عسل مامان و کارای جدیدش

1392/9/20 20:12
نویسنده : مامانی
268 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل قند عسل مامان سلام اومدم تا خوابیدی تند و تند عکستو بزارم و برم چون وقتی بیداری دوست داری همش پیشت باشم و باهات حرف بزنم عزیز دلم شما تو 3ه ماه و پانزده روزگی یاد گرفتی غلت بزنی و خودت بندازی رو شکم قبلا که خودم میزاشتمت روشکم خودتو مینداختی به پشت الان دیگه خودت همه این کارا رو انجام میدی گل مامانی قربون خودتو و کارای جدیدت بشم من اولا تا خودتو مینداختی رو شکم یه دستت میموند زیر و من سریع میومدم دستتو میکشیدم بیرون میترسیدم بشکنه ولی بابات گفت دستشو درنیار ببینیم چیکار میکنه دیدیم خودت افتادی روشکم بعد یه کم کج شدی و اون دستتو هم دراوردی و شروع کردی به خندیدن قربون خنده های قشنگت بشم من

 

 

 

 

 

 

اینم چند تا عکس خوشگل از یه روز که رفته بودیم بیرون

 

 


اینجا دوتا سگ بودن بهشون غذا دادیم بعدش رفته بودن وایستاده بودن اون گوشه ماهم ازشون عکس گرفتیم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان مهدی کوچولو
20 آذر 92 23:22
چه دخمل نازی و ماشااله زرنگی خدا انشااله حفظت کنه عزیزم مامانی با اجازتون شمارو لینک کردم خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید مرسی عزیزم حتما منم شما رو لینک میکنم مرسی منم لینکتون کردم
مرمر
25 آذر 92 2:45
خانوم کوچولوی قشنگ زرنگ تر از این حرفا ست ماشالله زود راه افتاده ها آره خاله جون همه کارامو دارم زودزود انجام میدم
مامان هیما
25 آذر 92 10:00
عزززززیزززززم چه خوشگل شده این دخمل کوووچووولو چه لباس خوشگلی پوشیدی خاله ممنون از لطفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وی وی می باشد