ویانا جونویانا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

وی وی

روزهایی از 4 ماهگی

1392/10/19 10:34
نویسنده : مامانی
390 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم 4 ماهه که وارد زندگیمون شدی و شادیه تازه ای به زندگیمون بخشیدی و دارم از لحظه به لحظه با تو بودن لذت میبرم و هرروز دارم از شیرینیه با هم بودنمون لذت میبرم عاشقتم عزیزم

اینم عکست وقتی که روبه شکم میشی بعضی وقتا متفکرانه به جایی خیره میشی قربون فکرت بشم من آخه چی تو اون مغز کوچولوت میگذرهماچماچ

 

 ویانا سخت مشغول درس خوندنه آخه فصل امتحاناته امتحاناش شروع شده با باباش با هم درس میخونننیشخندنیشخندنیشخند

 

 عروسکو ببین از دخملی بزرگتره خندهخندهخندهدخمل کوچولوی من

 

 

 ویانا جون در برفها وقتی بردیمت تو برف کلی ذوق کرده بودی و همش میخندیدی مثل بابات عاشق برفی

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان مهدی کوچولو
20 دی 92 0:32
وای عزیزم چقدر شما نازی من که عاشقت شدم مخصوصا وقتی میخندی مامانی براش اسپند دود کن مرسی عزیزم
مامانی هیما
21 دی 92 9:15
قربونش بشم اینقدر قشنگ خودکار دست گرفته ، چه لباس خوشگلی هم پوشیده این دخمل ناز مرسی خاله جون
پریسا
21 دی 92 16:30
قربونش برم وای وای وای بخورمش اینقدر این دختره نازه
مامی آروین
21 دی 92 17:43
چه دخمل نازی ماشالا براشاسفند دود کن
مامان آنی
21 دی 92 20:42
وای وای چه جوجوی نازی چه کلاه خوشدلی هزارتا بوس به اون صورت خوشدلت من با افتخار لینکتون کردم عزیزم در مورد قالب هم که سوال کردین طراحیش رو به مادام بوفی دادم که از طریق آدرس سایتی که براتون مینویسم می تونین در مورد طراحی سوال کنین http://eshghe-mamani-babaei.niniweblog.com/ مرسی عزیزمچشاتون قشنگ میبینه
مینا(مامان سامیار)
22 دی 92 15:53
وای خدا جون من عاشق این دخملیم هزار ماشالله خدا حفظش کنه چقدر درسخونه فسقلی شیطون بلاااااا آره خاله جون از همین الان دارم درس میخونم
مرمر
22 دی 92 15:58
وای موش موشی عاضق عکسای درس خوندنش شدم خیلی بامزه بود دیدی چه دخمل درس خونی دارم
مامانی غزل جوون
23 دی 92 20:08
واااااااااااااااااااااای چه ناااااااااازی شما خاله جونی ممنونم که به غزلکم سر زدی شما هم با افتخار لینک شدی گلم شاد باشی
مامان شایلین
23 دی 92 22:31
سلام مامان خانم خوبی؟ ماشالله به این دختر ناز خدا حفظش کنه .خیلی خوردنیه .با افتخار لینک شدین .به ما هم سر بزن خوشحال میشیم.[
مامان آیاتای
24 دی 92 11:51
ماشاله به نانازم
مینا(مامان سامیار)
24 دی 92 21:57
من با افتخار لینکتون میکنم
s
24 بهمن 92 15:39
وووووواااااااااااای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی خیلی ازش خوشم اومد الهییییییییییییییی خدااااا دوست دارم گاز گازش کنم و دو لللپپپی بخورمششششششش ای جونم خدا براتون نگهشداره
آیدا بازگیر
28 مرداد 93 0:35
ویانا جون دددددددددوووووووسسستتت دارم گوگولی مگولی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وی وی می باشد