ویانا جونویانا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

وی وی

روزهایی از 5 ماهگی

1392/11/13 15:34
نویسنده : مامانی
373 بازدید
اشتراک گذاری

ویانا جونم بدون هیچ توضیحی میگم عاشقتم عزیز دلم

اندر احوالات 5 ماهگیت اینه که هرروز داری شیطون تر میشی هنوز سینه خیز رفتنو یاد نگرفتی ولی داری تلاش میکنی که بری با این وجود کل خونه رو میچرخی و دیگه یه جا بند نمیشی و یاد گرفتی بری بغل کس دیگه وقتی میری بغل بابات دیگه بغل من نمیایناراحتبابات هم کلی ذوق میکنه برا این کارت

از آواز خوندنت بگم که حسابی حرفه ای شدی و برامون همش آواز میخوی البته جیغ زدنت هم دست کمی از آواز خوندنت نداره

عاشق بازی کردن شدی و همش دوست داری باهات بازی کنم  دالی بازی رو خیلی دوست داری و عاشق آهنگ کارتون باب اسفنجی هستی

اینم چندتا عکس خوشگل از دخمل گلم

 

 

 

همینجوری خوشم از این عکست اومد

 دو هفته زودتر ازموعد تصمیم گرفتم بهت غذا بدم البته بابات راضی نبود به زور راضیش کردم وقتی هم بهت غذا دادم خیلی خوشت اومد و کلی ذوق کردی نوش جونت عزیز دلم چون نمیخوام فعلا بشینی بهترین کار این بود که تو کریر بهت غذا بدم آخه دکتر گفت از 7 ماهگی به بعد باید بشینی قبلا اصلا خوشت از کریر نمیومد تا میزاشتمت توش گریه میکردی ولی حالا که برات کوچیک شده خوشت ازش میاد و حتی توش خوابت میگیره

 اینجام داری با پتو بازی میکنی هروقت از خواب بیدار میشی همش پتو رو میندازی رو صورتت بعد برش میداری

قربون خوابیدنت برم چقدر قشنگ خوابیدی

 یه روز که هوا خوب بود رفتیم ساحل کارون که خیلی دوست داشتی

 

 

 

 

 یه روز رفتیم باغ نرگس تو بهبهان همیشه از بیرون رفتن خیلی خوشت میاد و ذوق میکنی ولی بهبهان رفتیم نمیدونم چرا همش بیقراری کردی اولین بار بود اینجور میشدی  و نتونستم ازت عکس خوشگل بگیرم  فدات بشم

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامانی هیما
14 بهمن 92 9:08
نوش جونت عزیزم ،چقدر قشنگ قایم موشک بازی می کنی جیگر خاله مرسی خاله جون
مامان نفیس
14 بهمن 92 18:57
سلام من قبلا چند باز وبلاگتو خوندم دخمل ناناسیت یکم شبیه پسمل منه من لینکت کردم مرسی کهبه ما سر میزنی منم با افتخار لینکتون کردم
مامان مهدی کوچولو
14 بهمن 92 20:30
هروقت عکسای ویانا جونمو میبینم کلی ذوق میکنم مثل همیشه عکساش عالیند مامانی نگران سینه خیز رفتن هم نباش انقدر بره که کل خونرو بر یزه به هم منم از این نگرانیها زیاد داشتم لطف داری عزیزم مرسی
مامانی غزل جون
14 بهمن 92 23:33
قربون خندهات گلم خیلی نازی میبوسمت عزیزدلم مرسی خاله جون
مامان آیاتای
15 بهمن 92 1:07
نوش جونت گلم خوش به حالتون چه هوای خوبیییی آره اینجا الان هوا بهاریه
مامان آیاتای
15 بهمن 92 1:08
فدای خواب نازت
مامان کورش
16 بهمن 92 11:59
سلام خوبین میبینم که حسابی مشغولید خدا رو شکر انشاا... همیشه خوش و خرم باشید
الهه
16 بهمن 92 17:50
آخه چه عکسای قشنگ ازش گرفتید ناز شده جیگری مرسی خاله جون
انتها
19 بهمن 92 14:46
الهی چقدخشمل این دخمل کوشولو مرسی عزیزم
مرمر
21 بهمن 92 1:54
دوست دارم لپاشو گاز بگیرم خیلی دخملت نازه عاشقشم مرسی خاله جون
فائزه مامان آیاتای
23 بهمن 92 15:58
مامان مهدی کوچولو
23 بهمن 92 22:31
گلم خصوصى دارى
مینا(مامان سامیار)
27 بهمن 92 19:25
وااااااااااااییییییییییییییییییییییی این دخمل ملوس و خوشگل چقدر ماشالاااا خوش اخلاقه همش میخنده خدا حفظش کنه مرسی خاله جون دیدی من چه دخمل خوبیم
مامان آراز
18 اسفند 92 13:35
میخوام بخورم گل دخترتو .عوض من ببوسش .خیلی ماهه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وی وی می باشد