ویانا جونویانا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

وی وی

واکسن دو ماهگی

1392/7/29 23:07
نویسنده : مامانی
339 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان سلام شما 24 مهردو ماهه شدی و قرار بود واکسن دوماهگیتو بزنی ولی چون مصادف بود با عید قربان و تعطیل بود واکسنتو 27 مهر برات زدیم از چند روز قبل همش استرس داشتم که وقتی واکسنتو میزنی چقدر اذیت میشی برای همین مادرجون اومد پیشمون که کمکمون باشه شنبه صبح رفتیم بهداشت اول قد و وزنتو اندازه گرفتیم که خداروشکر خوب وزنت شده بود 100/6 و قدت هم 64 سانتیمتر شده بود قربونت یرم بعد قسمت سخت ماجرا شروع بود بابایی بغلت کرد که واکسنت بزنن و من که طاقت نداشتم رفتم بیرون وقتی واکسنت زدن یه کوچولو گریه کردی و بعد بردیمت خونه گرفتی خوابیدی و من منتظر بودم که تب و گریه هات شروع بشه ولی خدارو شکر نه تب کردی و نه گریه کردی فقط یه کم بیحال شده بودی همش دختر خوبی بودی و زود خوب شدی خیالمونو راحت کردی ایشالا همیشه مثل الان قوی و خوب باشی دختر عزیزم  الانم چندتا عکس خوشگل برات میزارم تو وبلاگت خوشگل مامان

 

اینم عکس روز واکسنته عزیزم که اینطوری بی حال ولی قشنگ خوابیده بودی

فدات بشم زندگیه مامانی

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان هیما
5 آبان 92 11:23
قربونش بشم چه ناز خوابیده


مرسی عزیزم لطف داری
مرمر
11 آبان 92 13:46
به به دخمل گل و خوشگل مث فرشته ها خوابیده
همین واکسن تن منو هردفعه میلرزونه



مرسی عزیزم لطف داری واقعا وحشتناکه اولیش که به خیر گذشت ببینیم بعدیا چی میشه
مامان هیما
13 آبان 92 9:13
عزیزم ،قربونش بشم جیگر طلارو
مامان هیما
14 آبان 92 11:18
مامانی نیستی کجایی ویانا جون چطوره دلمون براتون تنگ شده
الهه
15 آبان 92 22:56
وای خدای من این عروس چه نازه . ماشالله داره بخدا خانومی اسپند دود کن برا عروسمون
مامان هیما
26 آبان 92 10:05
سلام مامانی نیستی نی نی خوبه
رویا صادقی
15 آذر 92 14:49
زنده باشه دختر گلتووووووووووووووووووون دلم ضعف رفت با اینکه خودم 4 تاش رو دارم. مرسی عزیزم تو خانم گل عکس بچه های خوشگلتو همیشه میبینم ایشالا زنده باشن
*heliya joon*
26 آذر 92 7:04
خدا حفظش کنه براتون چ دخمل نازیه ممنونم خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وی وی می باشد