ویانا جونویانا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

وی وی

یک ماهه شدن جوجوی مامان

1392/6/23 21:48
نویسنده : مامانی
227 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه من امروز یه ماهه شدی مبارکت باشه عزیزم یه ماهه که یه فرشته اومده تو خونمون . انگار همین دیروز بود که جواب آزمایشو گرفتیمو فهمیدم یه فرشته کوچولو تو راهه و داره میاد هرروز که مبینمت خدارو شکر میکنم که تو رو صحیح و سالم به ما داده عزیز دلم اینقدر مشغول تو شدم که حتی به کارام نمیرسم میدونی که خونمونو جابجا کردیم و اومدیم تو خونه جدیدمون و من خیلی کار دارم که انجام بدم ولی اصلا وقت نکردم که خونه رو مرتب کنم چون بودن با تو همه وقتمو پر میکنه قربونت برم عشق مامان .

اینم عکسات تا یه ماهگیت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

رویا صادقی
16 آذر 92 20:48
فقط قربوووووووووووووووووون خوابت برم نی نی انقدر خوشگل خوابیدی خانم طلا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وی وی می باشد