ویانا جونویانا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

وی وی

هفت ماهگیه نازگلمون و سالگرد ازدواجمون مبارککککککککک

1392/12/23 15:37
نویسنده : مامانی
403 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزتر از جونم هفت ماهگیت مبارکبغلالبنه یه روز زودتر بهت تبریک میگم چون سرم خیلی شلوغه و قراره داییت اینا هم بیان خونمون بعدش هم باهم میریم خرم آباد گفتم شاید تا چند وقت نتونم بیام وبلاگتو آپ کنم  امسال اولین عیدیه که پیشمونی و با وجود تو مطمئنا خیلی بهمون خوش میگذره

7ماهه که با بودن کنار تو بهترین روزا رو گذروندیم و البته 7 ماهگیت مصادفه با سالگرد ازدواج منو بابایی که خوشحالیمو دوچندان کرده قربون بشم من

اندر احوالاتت بگم که خیلی بامزه و شیطون شدی و یه جا بند نمیشی و به همه خونه سر میزنی و صد البته که خرابکاری میکنی قهقهه

از کارای جدید بگم:

-چند روزه تو روروئک میزارمت و این باعث شده خرابکاریات بیشتر بشه و همه چیزو به هم میریزی

-البته تو تاب هم میزارمت که خیلی خوشت میاد ولی تا میزارمت چند دقیقه بعدش چشات میره که بخوابیخندهبرای همین کمتر میزارمت توش

-چند وقته کم کم شروع کردم مینشونمت و الان برا یکی دو دقیقه میتونی تنهایی بشینی

-حرفای جدیدی یاد گرفتی و پشت سر هم دددد و ب ب ب میگی و تونستم صداتو ضبط کنم آخه تا دوربینو میبینی ساکت میشی و میخوای دوربینو بگیری و بقیشو چیزای نامفهوم میگی که فقط خودت میفهمی چی میگیقهقهه

-چندروز پیش رو زمین نشسته بودم و تبلت دستم بود توهم که عاشق تبلتی و میخواستی بگیریش و من ازت دورش میکردم تا اینکه تو هم به عشق تبلت کم کم تومدی و ازم آویزون شدی و نصفه نیمه وایستادی سر پا منم از ذوقم زنگ زدم به بابایی و براش تعریف کردم از اون روز به بعد دیگه همش آویزون منو بابایی هستی چشمک

هروقت میبریمت تو خیابون هرکی میرسه بهت لپاتو میکشه چندروز پیش که رفته بودیم تو خیابون یه نفر اومد لپاتو گرفت که بابات بهش گفت تا الان تو بیستمین نفری که لپاشو کشیدهآخ

فعلا همین کارات یادم بود نیشخند

اینم طبق معمول چندتا عکس از دخمل گلی

 

 

 

 

 

 

 عاشق  آهنگ کارتون و عروسک باب اسفنجی هستی

 

 

 اینجا هم تو روروئکمشغول خرابکاری هستی که صدات زدیم برگشتی نیگامون میکنی

 تلفن که شده جز اسباب بازیهای ثابتت کلا وسایل خونه جز اسباب بازیهاتن و با اسباب بازیهات کم بازی میکنی

 اینجا در تاریخ 92/12/13 تو آشپزخونه بودم که اومدی دم در آشپزخونه و در کمال ناباوری از پلش اومدی بالا فکر نمیکردم بتونی بیای ولی اومدی و من کلی ذوقیدمنیشخند

 

 

 

 

 

اگه تونستم حتما میام سرمیزنم اگه هم نتونستم پیشاپیش عید نوروز و سال جدیدو به هم تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی برای همه باشه

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان مهدی کوچولو
23 اسفند 92 17:47
به به ویانا جونمم که به جمع خرابکارها اضافه شد مامانی تازه اولشه بذار راه بیفته دیگه هیچی از دستش در امان نیست افرین دختر زرنگ ماشااله خیلی زود داری پیشرفت میکنی
فریده
24 اسفند 92 0:13
الهی چقدر این دخمل خوردنیه....بیزحمت به عنوان بیست و یکمین نفر از طرف منم لپ ویانا خوشگله را بکشید
مامانی هیما
24 اسفند 92 12:07
ااااااااااااااااااااااااای جونم قربونش بشم که بلند میشه وایمیسته ،چه عکسهای خوشگلی از دخمل نانازیم انداختی مامانی، سالگرد اااااااااااازدواجتون مبارک مامانی انشااله همیشه شاد و خرم باشید
آدرینا
25 اسفند 92 11:06
عزیزم سال نو پیشاپیش مبارک . چه دختر ناز و شیرینی دارین ماشالا
امید من
27 اسفند 92 6:11
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog.com ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
فائزه مامان آیاتای
29 اسفند 92 0:33
سال نو مبارک ماشله ویانا جووووون کلی داری شیطونی میکنی خدا حفظت کنه
مینا(مامان سامیار)
1 فروردین 93 14:21
سالگرد ازدواجنون رو تبریک میگم امیدوارم سالهای سال خوش و خرم کنار هم خوشبخت زندگی کنید از طرف منم لپ های ویانای شیطون و دوست داشتنی رو یه بوووووس کنید عاشقششششششششم
مامان مرصاد
6 فروردین 93 16:48
ماشالله به ویاناجونم ماشالله چه خوردنی شدی سالگردازدواجتون مبارک
مامان دینا
16 فروردین 93 11:14
چه ناز شده ویانا جون بوسسسسسسسسسسسسسس بذار راه بیوفته تازه ادم می فهمه بچه داری یعنی چی پدر ادم در میارن من لینکت کردم با اجازه
یاسمن
21 فروردین 93 13:45
عمه اگه میشه ویانا رو بیارید خرم آباد تا بخوریمش
علی رضا بازگیر
21 فروردین 93 13:48
عمه کی ویا نا را می آری خر م آباد خیلی دلم براش تنگ شده زود بیا یت
خاله منظر علیرضا تینا و یاسی
21 فروردین 93 14:14
عاشقتیم ویانا دخملی دلمون برات خیلی خیلی تنگ شده لپتو محکم میبوسیم
آدرینا
24 فروردین 93 11:29
ای جونم چه دختر نازی. 7 ماهگیش مبارک باشه همچنین سالگرد ازدواجتون وسال جدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وی وی می باشد