ویانا جونویانا جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

وی وی

چهل روزگیت مبارک

1392/7/7 11:51
نویسنده : مامانی
392 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من امروز چهل روز میشه که اومدی پیشمون مبارت باشه عزیز دلم دیگه یاد گرفتگی وقتی باهات حرف میزنیم همچین دست و پاتو تکون میدیو و برامون میخندی که دوست دارم بخورمت عزیز دلم 25 روزگیت بردیمت قد و وزنتو اندازه گرفتیم وزنت 4300 و قدت 57 سانتیمتر بود و 40روزگیتم بردیمت وزنت شده بود 5300 و قدت هم شده بود 61سانتیمتر که خانمه گفت ماشالا قدش از هم شن و سالاش بلندتره فدای قدوبالات بشم من مامانی 

اینم چندتا عکس از عسل مامان 

این جای چنگاییه که رو صورت خودت انداختی ناخناتم گرفتیم فایده نداشت

فدات بشم با این خوابیدنت نیگا پاهاشو چطوری گذاشته قربونشششششششش

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی درسا
21 مهر 92 2:07
عزیزم اشتباها" رمز دوستمونو تایید کردی .... دختری هزار ماشاالله مثل ماه آسمون شده الهی عزیزمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وی وی می باشد