ویانا جونویانا جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

وی وی

خرداد1394

1394/4/19 20:18
نویسنده : مامانی
778 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ویانای گل من

خرداد ماه هم گذشت و تو یه ماه دیگه بزرگتر شدی و هرروز داری چیزای بیشتری یاد میگیری

حرف زدنت هم خیلی پیشرفت کرده ولی هنوز جمله نمیتونی بگی و فقط چندتا جمله دوکلمه ای میگی ولی کامل منظورتو میرسونی چندتا شعر رو هم با کمک من میتونی دست و پا شکسته بخونیچشمک

همچنان شیرخوردنو دوست نداری

علاقت به اسباب بازیهات بیشتر شده و باهاشون بازی میکنی مخصوصا به تاب بازی علاقه پیدا کردی
 

 

 

اینجا بهت گفتم وایستا ازت عکس بگیرم اینطور موندی یه عروسک هم گرفتی دستت

این کلاهو خیلی دوست داری و همش سرت میکنی و لبشو کامل میاری پایین طوریکه صورتت پیدا نیستخنده

 

بازیه بپربپر که خیلی دوست داری

با دوچرخه بردیمت بیرون و کلی ذوق کردی

اینم ژستای موقع عکس گرفتنت

 

گل سراتو اوردی که برات بزنم به موهات منم همه رو زدم به موهاتچشمک

 

ژست موقع نقاشی کشیدن

 

طبق معمول شهربازی

 

هروقت بریم بیرون از استخر توپ نمیگذری

بچگیت اصلا کالسکه دوست نداشتی حالا که بزرگتر شدی همش دوست داری با کالسکه ببریمت بیرون

اینجا هم نمایشگاه مادر و کودک بود خیلی دوست داشتی و هر غرفه ای میرفتیم تو باید نقاشی میکشیدی

 

 

این اسباب بازی رو خیلی دوست داری

 

کتاب خوندنی خیلی بامزه است تندتند ورقشون میزنی و باخدت حرف میزنیخندونک

 

 

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان خانومی
20 تیر 94 10:38
من عاشق عکس یازدهم ویانا شدم. خیلی خیلی نازه.
تبسم
24 تیر 94 0:55
ماشاا... به گل دختر دیگه کم مونده 2سالش بشه راستی بعد 18ماهگی کی باید برد برای چکاپ؟ الان ویانا جون چند کیلو شده؟
مامان بهناز
28 تیر 94 17:46
خاله به قربون اون ژست گرفتن های نازت بره ناناز خانم ماشالله چه بزرگ شدی عزیزم .تو هم مثل شایلین من عاشق هوش چین و خونه سازی هستی . از راه دور هزارتا میبوسمت عسلک
مامانی هیما
25 مرداد 94 9:18
هزار ماشااله ،چه عکسهایی خوشگلی ویانا جونم
مامان راضیه
21 مهر 94 0:42
مامان مهربون بااجازه لینکتون میکنم به وب دخترم...من عاشق دختر کوچولوتون شدم..خوشحال میشم شما هم ما را لینک کنین و بهمون سر بزنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وی وی می باشد